Weboldal
-
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2015.12.24., csüt. 16:41
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
- Kapcsolat:
Re: 18553
Srácok!
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: 18553
Srácok!
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Gombóc Artúr GL650I
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
8) Gombosné Bánki Marcsi Honda CB250/400
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Gombóc Artúr GL650I
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
8) Gombosné Bánki Marcsi Honda CB250/400
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Tagság
Kedves motoros társaim!
Érdekes dolog a motoros lét: sok olyan embernek ad közös élményt, akiknek egyébként akár semmi közük nem lenne egymáshoz. Amióta motorozok, ezt időről-időre újra jóleső érzéssel tapasztalom meg.
A CX-ezés ennek egy érdekes válfaja. A CX-ekre jónéhányunk már-már "értéktárgyként" tekint, egyre fogynak azok a motorok, amelyeket a mindennapi közlekedéshez használ a gazdájuk. Jó esetben örömforrás, rosszabb esetben átok, de a CX-ek szerelése, beszerzése, üzemeltetése ennek a csapatnak a létjogosultságát adja. Pláne így, hogy van egy külön felületünk, ahol egymással kommunikálni tudunk - a FB sem kevésbé alkalmas erre, de mégis sokkal "benfenntesebbnek" érzem ezt az oldalt.
Nem kell egymást győzködnünk arról, hogy miért jó a CX, és valószínűleg a hibáit is többnyire ismerjük.
Szomorúan olvastam az utóbbi hetekben a CX-ek leépítéséről szóló bejegyzéseket. Persze be kell látnom, hogy nem mindenki teheti meg, hogy a szükségesnél akár eggyel is több motort tartson, de ettől még mindig "fülembe cseng" egy olyan mondat, amit régen olvastam. Még akkor, amikor megszállottan gyűjtöttem ezekről a motorokról az információt, regisztráltam külföldi fórumokba (svéd, ausztrál, mert akkor még csak azok voltak), és elolvastam minden számomra érthető cikket a CX-ekről, akkor került elém egy cikk, ami egy régi CX-ről szólt, amit a gazdája lecserélt ilyen-olyan motorokra, aztán több évvel később azzal zárta sorait: Come back maggot, all is forgiven. (Azaz: jöjj vissza Pondró, mindent megbocsátok! A "Pondró" kb. olyan ragadványneve lehet a briteknél a CX-nek, mint a Güllepumpe a németeknél. Valójában "plastic maggot" volt a teljes név...)
Egy falumbélinél láttam először CX-et (egy nem gyári fényezésű, de egyébként nagyon szép állapotú CX500E volt), amit akkoriban az ETZ-mről nyálcsorgatva néztem. Addigra kipróbáltam egy CB750K-t is (eladó volt), de a CX méginkább megfogott. Hiába volt kisebb, gyengébb, de a formavilága, a vízhűtésből adódó visszafogott, de nagyon karakteres hangja, a kardánhajtás akkoriban számomra olyan dolgok voltak, amikért érdemesnek tűnt beáldozni a nyers teljesítményt. A CX a régi léghűtéses CB-k mellett egy végletekig szívvel-lélekkel jónak, tartósnak megalkotott motornak tűnt.
A haverom CX500E-jét már majdnem megvettem, amikor átment a motoron egy teherautó - szerencsére a gazdának semmi nagy baja nem lett, de a motort már nem vettem meg. Aztán néhány hónappal később megláttam a földimet egy fehér CX650E-vel, és kész voltam. Bár most úgy tartom, hogy szebb az 500E, de akkor úgy tűnt, hogy az egyébként is szép motor helyett egy még szebbet sikerült beszereznie.
Addigra eljutottam oda, hogy megfogalmazódott bennem, hogy nekem márpedig kell egy ilyen motor. Nem, nem a 650-esre gyúrtam, hanem egy CX-re. Akkor még majdnem mindegy lett volna, bár az Euro változatok jobban tetszettek. Emlékszek, hogy busszal elutaztam Nyíregyházára a teljes vételárral a zsebemben, aztán miután az eladó (egyébként egy autókereskedés) egy fillért se akart engedni a motor árából, szenvedve ugyan, de otthagytam a motort, ami egy piros-piros CX500B volt, fojtott változat, kicsit behorpadt tankkal. Pedig még egy motoros munkatársam is eljött velem, hogy kipróbálja a motort. (Nekem akkoriban az ETZ mellett nem volt önbizalmam egy kétakkora gép kipróbálására.)
Telt-múlt az idő, és kb. egyévnyi koslatás után, egy Bp. környéki kereskedéstől kaptam a fülest, hogy van Budaörsön egy öregúr, akinél van egy szép CX650E, de nem tudták még rávenni, hogy vigye be a kereskedésbe. Természetesen nem akarták megmondani, hogy ki az, és hol találom, ezért felajánlottam nekik, hogy ne essenek el az üzlettől, kapnak egy előre kialkudott összeget, ha megadják az elérhetőségét, és megveszem a motort. (Akkoriban húszezer forint komoly pénz volt még, és a keresés az internet nemléte miatt nem volt olyan egyszerű, mint manapság, motoros/hirdetési újságokból lehetett csak tájékozódni a kínálatot illetően.)
Az első látogatást az akkori feleségemmel, aztán a másodikat már a falumbéli CX-es haverral ejtettük meg, másodjára már a vételárral együtt. A motorban akkoriban kevesebb, mint 18ekm volt. Olyan régen volt használva, hogy a mélygarázsból alig bírtuk ketten feltolni (be volt szorulva a fék), de sikerült menetkésszé tenni a motort. Kiperkáltam a vételárat, és a tájékozatlanok bizonytalan nyugalmával elindultunk hazafelé, a kb. 180km-es útra.
Külön érdekessége volt az útnak, hogy odafelé egy fehér CX650E-n mentünk, visszafelé már két (szinte egyforma) motoron jöttünk.
A Keletinél megállított bennünket két motoros rendőr, és kérték a kötelező biztosítást. Hát nem volt... Bár talán az első kérdésük az volt, hogy hol voltak ezek a motorok eddig?! Merthogy ez az eset talán '98-ban történt, amikor az én motorom ('82-es kiadás lévén) már 16 éves volt. A lényeg az, hogy a rendőrök elengedtek bennünket, természetesen másnap már volt biztosítása a motornak. (Így utólag érdekes belegondolni, hogy akkoriban az ilyen jellegű ügyek intézése végett utazni kellett, nem lehetett még a netről biztosítást kötni...)
Volt a motornak egy "aprócska" hibája, aminek az átvételkor nem tulajdonítottunk nagy dolgot, de már hazaúton kis híján nagy baj lett belőle: a gyújtáskapcsolóból alig lehetett kihúzni a kulcsot. Ugyanis ez a motor egy olyan modell volt, amiből csak lezárt kormányzár esetén lehetett kivenni a kulcsot, márpedig a kormányzár lötyögött, és sokat kellett vele bajlódni, mire sikerült lezárni.
Hazafele menet a 3-as főúton jártunk, és (elragadtatva az ETZ250 utáni háromszor annyi lóerő adta érzéstől) itt-ott beleszaladt a sebességmérő a 140km/h-ba (régen volt, elévült már!). Aztán jött egy körforgalom, és a kormány a középállásból csak jobbra engedett, balra már nem. A körforgalom előtti métereken, már majdnem állóra fékezett motorral dőltem el. Tiszta mázli, hogy nem a korábbi előzés alkalmával esett ki a kormányzár egyik csavarja, mert akkor furcsán sikerült volna a nagy sebességnél a sávváltás... :-S
Sok-sok élményem volt még azzal a motorral, egy teljes életszakaszomon kísért végig...
Tudomásom szerint az első magyar CX-es közösséget Döme barátunk szervezte, amin annak idején még mi is részt vettünk a Felvonulási téren (nem is tudom, hogy hivatalosan hívják-e még így azt a területet...). Emlékeim szerint huszonegynéhány motorral jelentünk meg, és a többes szám annak is szól, hogy az akkori lakóhelyemről, Sajószögedről akkoriban 2 motorral is voltunk, mégpedig két szép fehér CX650E-vel, amit Moli annak idején úgy kommentált (egy későbbi, vilyvitányi találkozó alkalmával), hogy bizonyára egy helyen fényeztettük a motorjainkat...
Miután a legnagyobb számban arra a találkozóra Sajószögedről érkezett CX, ezért Döme a következő találkozót oda (pontosabban Tiszaújvárosba, a Tisza-partra) szervezte, de sajnos csekély érdeklődés övezte a "rendezvényt" - emlékeim szerint az időjárás sem kedvezett, és mi is csak kilátogattunk a helyszínre, közelben lakók lévén nem is aludtunk kinn. (Ezt valamelyest még most is restellem...)
Megjegyzem, hogy akkoriban biztosan Sajószögeden volt a legnagyobb a CX-ek előfordulási sűrűsége, ugyanis legalább két CX jutott arra a kétezeregynéhányszáz lakosra...
Döme ezek után szervezett még néhány találkozót (pl. Pusztavacsra, mondván, hogy az az ország közepe, és így senkinek nem kell az egész országot átmotoroznia a találkozó kedvéért), volt néhány közös gurulás is (valahol a Bakonyban, a Mátrában, meg a Zemplénben is rémlik). De aztán Döme két dolgot belátott: egyrészt ráunt a kifogásolható állapotú motorja nyűglődéseire, másrészt úgy döntött, hogy nagyobb motort szeretne, így lett Pan-os. Ezzel együtt feladta a CX-es közösség gardírozását, vélhetően ekkor jöttek a képbe Győzőék.
A magánéletem is ekkortájt állt a feje tetejére (nem, nem Győző miatt!), hirtelen lett pár év az életemben, amikor nem is ültem motoron. Aztán, ahogy rendeződtek a soraim, újra tudtam időt szakítani a motorokra is, és újra lett rá igényem, lehetőségem. A Döme-féle csapat után kissé idegenkedve fogadtam az új formációt, de most már belátom, hogy amint az emberek, ugyanúgy (mondhatni következmény-szerűen) a csoportok is változnak. Amikor Győző nemrég leírta, hogy fennáll a lehetősége annak, hogy megszűnik a weboldal, majdnem megírtam, hogy még ennek is megvan a maga életciklusa, nem kell könnyeket ejteni érte, még ha sajnálnánk is. De miután láttam, hogy van összefogás a csapatban, és azt is láttam, hogy viszonylag újdonsült tagok is látják értelmét, és hajlandóak részt venni a fenntartásából, úgy gondoltam, hogy korai lenne még temetni... Ha nem így lenne, most nem lenne ki(k)nek ezt a litániát leírnom! Pedig esküszöm, hogy szemem előtt lebeg az érdektelenség a lehetséges olvasók részéről, de mégis jólesik leírni, hogy mi mindent adott nekem a CX, és a körülötte álló közösség.
Ez a kis közösség, akik itt, a cx-gl.hu oldalon vagyunk, valószínűleg csak egy része azoknak, akik valójában CX-et birtokolnak. Az az érzésem, hogy jópáran kívül maradtak ezen a fórumon, még ha bele-beleolvastak is néha. Van köztük bizonyára olyan is, akinek a CX nem egyéb egy motornál, és talán épp ezért jó ez a fórum, mert itt úgy érzem, hogy a CX-et különleges motorként kezelők vannak többségben. Ez az oldal megadja annak az illúzióját, hogy a ritka CX-esek közé tartozni jó!
Eddig "külsősként" írtam a fórumba, és ódzkodtam attól, hogy hivatalosan tag legyek, bár mindig is érezni véltem a megbecsülést azok részéről, akiknek ha csak információval is, de segíthettem. Az erdélyi túrák jelentette élmények erősítették ezt bennem, jó volt a motorozás, jó volt a közeg, és jó volt a társaság is - kanálcsörgés meg mindenhol van... Még a csalódásainkat is együtt éltük meg, pl. amikor a lészpedi csángó gyerekek műsorán még könnyeket is ejtettünk, aztán pár órával később szembesültünk azzal, hogy nem minden az, aminek látszik... Az ember elmegy valahova, van egy előzetes elképzelése arról, hogy mi várja ott, aztán lehet, hogy meglepődik - ez történt ott is, senkit nem tennék felelőssé semmiben, egyszerűen volt, amiben nagyon másra számítottunk.
A fent csak körülírt lészpedi eset 2013-ban, "alig" 5 éve történt.
Azóta valahogy úgy érzem, hogy egyre kevesebb élmény tartozik a CX-ekhez, CX-esekhez, ezért abban reménykedve, hogy ez a közeljövőben jó irányba változik attól, hogy "hivatalossá" teszem magam, ezúton kérem felvételemet a CX-es klubba!
Érdekes dolog a motoros lét: sok olyan embernek ad közös élményt, akiknek egyébként akár semmi közük nem lenne egymáshoz. Amióta motorozok, ezt időről-időre újra jóleső érzéssel tapasztalom meg.
A CX-ezés ennek egy érdekes válfaja. A CX-ekre jónéhányunk már-már "értéktárgyként" tekint, egyre fogynak azok a motorok, amelyeket a mindennapi közlekedéshez használ a gazdájuk. Jó esetben örömforrás, rosszabb esetben átok, de a CX-ek szerelése, beszerzése, üzemeltetése ennek a csapatnak a létjogosultságát adja. Pláne így, hogy van egy külön felületünk, ahol egymással kommunikálni tudunk - a FB sem kevésbé alkalmas erre, de mégis sokkal "benfenntesebbnek" érzem ezt az oldalt.
Nem kell egymást győzködnünk arról, hogy miért jó a CX, és valószínűleg a hibáit is többnyire ismerjük.
Szomorúan olvastam az utóbbi hetekben a CX-ek leépítéséről szóló bejegyzéseket. Persze be kell látnom, hogy nem mindenki teheti meg, hogy a szükségesnél akár eggyel is több motort tartson, de ettől még mindig "fülembe cseng" egy olyan mondat, amit régen olvastam. Még akkor, amikor megszállottan gyűjtöttem ezekről a motorokról az információt, regisztráltam külföldi fórumokba (svéd, ausztrál, mert akkor még csak azok voltak), és elolvastam minden számomra érthető cikket a CX-ekről, akkor került elém egy cikk, ami egy régi CX-ről szólt, amit a gazdája lecserélt ilyen-olyan motorokra, aztán több évvel később azzal zárta sorait: Come back maggot, all is forgiven. (Azaz: jöjj vissza Pondró, mindent megbocsátok! A "Pondró" kb. olyan ragadványneve lehet a briteknél a CX-nek, mint a Güllepumpe a németeknél. Valójában "plastic maggot" volt a teljes név...)
Egy falumbélinél láttam először CX-et (egy nem gyári fényezésű, de egyébként nagyon szép állapotú CX500E volt), amit akkoriban az ETZ-mről nyálcsorgatva néztem. Addigra kipróbáltam egy CB750K-t is (eladó volt), de a CX méginkább megfogott. Hiába volt kisebb, gyengébb, de a formavilága, a vízhűtésből adódó visszafogott, de nagyon karakteres hangja, a kardánhajtás akkoriban számomra olyan dolgok voltak, amikért érdemesnek tűnt beáldozni a nyers teljesítményt. A CX a régi léghűtéses CB-k mellett egy végletekig szívvel-lélekkel jónak, tartósnak megalkotott motornak tűnt.
A haverom CX500E-jét már majdnem megvettem, amikor átment a motoron egy teherautó - szerencsére a gazdának semmi nagy baja nem lett, de a motort már nem vettem meg. Aztán néhány hónappal később megláttam a földimet egy fehér CX650E-vel, és kész voltam. Bár most úgy tartom, hogy szebb az 500E, de akkor úgy tűnt, hogy az egyébként is szép motor helyett egy még szebbet sikerült beszereznie.
Addigra eljutottam oda, hogy megfogalmazódott bennem, hogy nekem márpedig kell egy ilyen motor. Nem, nem a 650-esre gyúrtam, hanem egy CX-re. Akkor még majdnem mindegy lett volna, bár az Euro változatok jobban tetszettek. Emlékszek, hogy busszal elutaztam Nyíregyházára a teljes vételárral a zsebemben, aztán miután az eladó (egyébként egy autókereskedés) egy fillért se akart engedni a motor árából, szenvedve ugyan, de otthagytam a motort, ami egy piros-piros CX500B volt, fojtott változat, kicsit behorpadt tankkal. Pedig még egy motoros munkatársam is eljött velem, hogy kipróbálja a motort. (Nekem akkoriban az ETZ mellett nem volt önbizalmam egy kétakkora gép kipróbálására.)
Telt-múlt az idő, és kb. egyévnyi koslatás után, egy Bp. környéki kereskedéstől kaptam a fülest, hogy van Budaörsön egy öregúr, akinél van egy szép CX650E, de nem tudták még rávenni, hogy vigye be a kereskedésbe. Természetesen nem akarták megmondani, hogy ki az, és hol találom, ezért felajánlottam nekik, hogy ne essenek el az üzlettől, kapnak egy előre kialkudott összeget, ha megadják az elérhetőségét, és megveszem a motort. (Akkoriban húszezer forint komoly pénz volt még, és a keresés az internet nemléte miatt nem volt olyan egyszerű, mint manapság, motoros/hirdetési újságokból lehetett csak tájékozódni a kínálatot illetően.)
Az első látogatást az akkori feleségemmel, aztán a másodikat már a falumbéli CX-es haverral ejtettük meg, másodjára már a vételárral együtt. A motorban akkoriban kevesebb, mint 18ekm volt. Olyan régen volt használva, hogy a mélygarázsból alig bírtuk ketten feltolni (be volt szorulva a fék), de sikerült menetkésszé tenni a motort. Kiperkáltam a vételárat, és a tájékozatlanok bizonytalan nyugalmával elindultunk hazafelé, a kb. 180km-es útra.
Külön érdekessége volt az útnak, hogy odafelé egy fehér CX650E-n mentünk, visszafelé már két (szinte egyforma) motoron jöttünk.
A Keletinél megállított bennünket két motoros rendőr, és kérték a kötelező biztosítást. Hát nem volt... Bár talán az első kérdésük az volt, hogy hol voltak ezek a motorok eddig?! Merthogy ez az eset talán '98-ban történt, amikor az én motorom ('82-es kiadás lévén) már 16 éves volt. A lényeg az, hogy a rendőrök elengedtek bennünket, természetesen másnap már volt biztosítása a motornak. (Így utólag érdekes belegondolni, hogy akkoriban az ilyen jellegű ügyek intézése végett utazni kellett, nem lehetett még a netről biztosítást kötni...)
Volt a motornak egy "aprócska" hibája, aminek az átvételkor nem tulajdonítottunk nagy dolgot, de már hazaúton kis híján nagy baj lett belőle: a gyújtáskapcsolóból alig lehetett kihúzni a kulcsot. Ugyanis ez a motor egy olyan modell volt, amiből csak lezárt kormányzár esetén lehetett kivenni a kulcsot, márpedig a kormányzár lötyögött, és sokat kellett vele bajlódni, mire sikerült lezárni.
Hazafele menet a 3-as főúton jártunk, és (elragadtatva az ETZ250 utáni háromszor annyi lóerő adta érzéstől) itt-ott beleszaladt a sebességmérő a 140km/h-ba (régen volt, elévült már!). Aztán jött egy körforgalom, és a kormány a középállásból csak jobbra engedett, balra már nem. A körforgalom előtti métereken, már majdnem állóra fékezett motorral dőltem el. Tiszta mázli, hogy nem a korábbi előzés alkalmával esett ki a kormányzár egyik csavarja, mert akkor furcsán sikerült volna a nagy sebességnél a sávváltás... :-S
Sok-sok élményem volt még azzal a motorral, egy teljes életszakaszomon kísért végig...
Tudomásom szerint az első magyar CX-es közösséget Döme barátunk szervezte, amin annak idején még mi is részt vettünk a Felvonulási téren (nem is tudom, hogy hivatalosan hívják-e még így azt a területet...). Emlékeim szerint huszonegynéhány motorral jelentünk meg, és a többes szám annak is szól, hogy az akkori lakóhelyemről, Sajószögedről akkoriban 2 motorral is voltunk, mégpedig két szép fehér CX650E-vel, amit Moli annak idején úgy kommentált (egy későbbi, vilyvitányi találkozó alkalmával), hogy bizonyára egy helyen fényeztettük a motorjainkat...
Miután a legnagyobb számban arra a találkozóra Sajószögedről érkezett CX, ezért Döme a következő találkozót oda (pontosabban Tiszaújvárosba, a Tisza-partra) szervezte, de sajnos csekély érdeklődés övezte a "rendezvényt" - emlékeim szerint az időjárás sem kedvezett, és mi is csak kilátogattunk a helyszínre, közelben lakók lévén nem is aludtunk kinn. (Ezt valamelyest még most is restellem...)
Megjegyzem, hogy akkoriban biztosan Sajószögeden volt a legnagyobb a CX-ek előfordulási sűrűsége, ugyanis legalább két CX jutott arra a kétezeregynéhányszáz lakosra...
Döme ezek után szervezett még néhány találkozót (pl. Pusztavacsra, mondván, hogy az az ország közepe, és így senkinek nem kell az egész országot átmotoroznia a találkozó kedvéért), volt néhány közös gurulás is (valahol a Bakonyban, a Mátrában, meg a Zemplénben is rémlik). De aztán Döme két dolgot belátott: egyrészt ráunt a kifogásolható állapotú motorja nyűglődéseire, másrészt úgy döntött, hogy nagyobb motort szeretne, így lett Pan-os. Ezzel együtt feladta a CX-es közösség gardírozását, vélhetően ekkor jöttek a képbe Győzőék.
A magánéletem is ekkortájt állt a feje tetejére (nem, nem Győző miatt!), hirtelen lett pár év az életemben, amikor nem is ültem motoron. Aztán, ahogy rendeződtek a soraim, újra tudtam időt szakítani a motorokra is, és újra lett rá igényem, lehetőségem. A Döme-féle csapat után kissé idegenkedve fogadtam az új formációt, de most már belátom, hogy amint az emberek, ugyanúgy (mondhatni következmény-szerűen) a csoportok is változnak. Amikor Győző nemrég leírta, hogy fennáll a lehetősége annak, hogy megszűnik a weboldal, majdnem megírtam, hogy még ennek is megvan a maga életciklusa, nem kell könnyeket ejteni érte, még ha sajnálnánk is. De miután láttam, hogy van összefogás a csapatban, és azt is láttam, hogy viszonylag újdonsült tagok is látják értelmét, és hajlandóak részt venni a fenntartásából, úgy gondoltam, hogy korai lenne még temetni... Ha nem így lenne, most nem lenne ki(k)nek ezt a litániát leírnom! Pedig esküszöm, hogy szemem előtt lebeg az érdektelenség a lehetséges olvasók részéről, de mégis jólesik leírni, hogy mi mindent adott nekem a CX, és a körülötte álló közösség.
Ez a kis közösség, akik itt, a cx-gl.hu oldalon vagyunk, valószínűleg csak egy része azoknak, akik valójában CX-et birtokolnak. Az az érzésem, hogy jópáran kívül maradtak ezen a fórumon, még ha bele-beleolvastak is néha. Van köztük bizonyára olyan is, akinek a CX nem egyéb egy motornál, és talán épp ezért jó ez a fórum, mert itt úgy érzem, hogy a CX-et különleges motorként kezelők vannak többségben. Ez az oldal megadja annak az illúzióját, hogy a ritka CX-esek közé tartozni jó!
Eddig "külsősként" írtam a fórumba, és ódzkodtam attól, hogy hivatalosan tag legyek, bár mindig is érezni véltem a megbecsülést azok részéről, akiknek ha csak információval is, de segíthettem. Az erdélyi túrák jelentette élmények erősítették ezt bennem, jó volt a motorozás, jó volt a közeg, és jó volt a társaság is - kanálcsörgés meg mindenhol van... Még a csalódásainkat is együtt éltük meg, pl. amikor a lészpedi csángó gyerekek műsorán még könnyeket is ejtettünk, aztán pár órával később szembesültünk azzal, hogy nem minden az, aminek látszik... Az ember elmegy valahova, van egy előzetes elképzelése arról, hogy mi várja ott, aztán lehet, hogy meglepődik - ez történt ott is, senkit nem tennék felelőssé semmiben, egyszerűen volt, amiben nagyon másra számítottunk.
A fent csak körülírt lészpedi eset 2013-ban, "alig" 5 éve történt.
Azóta valahogy úgy érzem, hogy egyre kevesebb élmény tartozik a CX-ekhez, CX-esekhez, ezért abban reménykedve, hogy ez a közeljövőben jó irányba változik attól, hogy "hivatalossá" teszem magam, ezúton kérem felvételemet a CX-es klubba!
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3810
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
Srácok!
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Pesta CX650E és a többi
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Pesta CX650E és a többi
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3810
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
18571-re
Pesta!
De jó is volt ezt olvasni !!!!!!
Igen, a Dömével voltunk együtt még Bózsván is meg az Őrségben …
Valahogy nekem Te és Móli a CX -kapcsán az alap …
Most h nézem, tényleg, nem is látlak a tagok között az oldalon.
Fel sem merült bennem h megnézzem, eddig olyan magától érthetődőnek vettem h TAG vagy.
És basszus !
Csak annyit tudok h Pesta. Hallod még a teljes, becsületes nevedet sem tudom. Oh
Most szégyenlem magam ...
Pesta!
De jó is volt ezt olvasni !!!!!!
Igen, a Dömével voltunk együtt még Bózsván is meg az Őrségben …
Valahogy nekem Te és Móli a CX -kapcsán az alap …
Most h nézem, tényleg, nem is látlak a tagok között az oldalon.
Fel sem merült bennem h megnézzem, eddig olyan magától érthetődőnek vettem h TAG vagy.
És basszus !
Csak annyit tudok h Pesta. Hallod még a teljes, becsületes nevedet sem tudom. Oh
Most szégyenlem magam ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2009.10.27., kedd 19:54
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
Srácok!
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Pesta CX650E és a többi
23)Papp György CX500B
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Pesta CX650E és a többi
23)Papp György CX500B
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3) Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
Kicsit figyeljünk!
Én már hozzáírtam magam és az asszonyt az 18553-as hsz-ben, de a 18574-es hsz-ben már nem szerepelek! Valaki figyelmetlen volt
Én már hozzáírtam magam és az asszonyt az 18553-as hsz-ben, de a 18574-es hsz-ben már nem szerepelek! Valaki figyelmetlen volt
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- fgyozo
- Hozzászólások: 3810
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
Srácok!
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Pesta CX650E és a többi
23)Papp György CX500B
24) Gombóc Artúr GL650I
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3)Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
8)Gombosné Bánki Marcsi Honda CB250/400
Ismét a segítségeteket szeretném kérni.
Személyesen szerettem volna az éves találkozónkon de ez most valahogy elmaradt :- (
Első kérdésem: Pótoljuk? Ki mit mond?
Vagy várjunk vele 2019-ig?
Szóval amiért most írok:
Az oldalon a MI VAGYUNK szerint 66 tagunk van és 11 szimpatizánsunk.
Azt gondolom hogy ez mostanra már aktualizálást igényel.
Ebben kérem a segítségeteket.
Azt kérem hogy minden Tagunk / Szimpatizánsunk adjon valami életjelet.
Kérdezzetek utána és jelezzetek vissza a nevükben.
Ha valaki nem jelez vissza de van aki azért valamit tud az illetőről már az is elég.
Mint pl. Váradi Feri aki már eladta a CX -t de én magam kapcsolatban vagyok vele és van hogy valamely közös rendezvényünkre is eljön.
Ő pl. marad és szimpatizáns.
De vannak most olyanok is az oldalon akiket én nem is ismerek – ami persze még nem gond ha köztünk valakivel azért tartja a kapcsolatot – vagy lehet hogy talán valamikor valaki látta de mostanra már se híre se hamva…
Értitek mire gondolok?
Az olyanokat törölném.
Indítok egy listát ami szándékosan nem teljes.
Azt kérem hogy aktualizáljuk együtt.
Mindenki írja hozzá önmagát vagy akiről tud.
Amit ez az összeállítás 2 hét múlva tartalmaz, az lesz az oldalunk MI VAGYUNK tartalma.
TAG
1)Klock János CX500 E
2)ifj. Klock János CX 500 B
3)Barabás Pál CX 500 E, CX650E, CX Caffe Racer
4)Kemény László CX650E
5)Baka József CX500C
6)Farkas Győző CX500C
7)Semegi János CX500C
8) Ruttmayer Zoltán CX500 A
9) Forrest
10)Oszi CX500 A
11) Debreceni Kálmán CX500B
12)Tóth Zoli CX500C
13) Mácska László CX500A (maclas)
14) Scheibli Ferenc GL400
15) Czakó Norbert CX500A
16) Károlyi József GL500 SilverWing (papa)
17) Giba Péter CX500A
18)Aradi Tibor GL 650 SilverWing
19)Csernák Róbert CX500C
20)Zoller István CX500C
21)Tombor László CX500C
22) Pesta CX650E és a többi
23)Papp György CX500B
24) Gombóc Artúr GL650I
Szimpatizáns
1)Váradi Ferenc
2)Márkus Rudolf Honda VT 500 C
3)Sánta László Honda transalp
4)Zwolenszky Zoli BMW F650
5)Molnár József(moli)BMW R850R
6)Toronyi László Suzuki Bandit 1200
7)Böröczki Zoltán
8)Gombosné Bánki Marcsi Honda CB250/400
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
Uraim!
Csak én vagyok vaksi, vagy tényleg eltűntek a hozzászólások egyedi sorszámai?
(Örömmel látom, hogy a karkaterkódolási problémán sikerült úrrálenni...)
Csak én vagyok vaksi, vagy tényleg eltűntek a hozzászólások egyedi sorszámai?
(Örömmel látom, hogy a karkaterkódolási problémán sikerült úrrálenni...)
Üdv.
Pesta
Pesta
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
Re: Weboldal
Kedves Pesta!
Jelenleg vannak kisebb problémák, frissítések, és szerver csere történt, szoftveres problémák akadnak, a szoftveres kolléga dolgozik az ügyön, elnézést az esetleges kellemetlenségekért. A probléma más weboldalakat is érint.
KLB
Jelenleg vannak kisebb problémák, frissítések, és szerver csere történt, szoftveres problémák akadnak, a szoftveres kolléga dolgozik az ügyön, elnézést az esetleges kellemetlenségekért. A probléma más weboldalakat is érint.
KLB
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég