Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Risztó

#4531

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2020.02.11., kedd 16:16

Sziasztok,

Polcon maradt 2 db pageres (oda vissza kommunikál) motor riasztó.
Kulcstartóról riasztás ki/be, pánik riasztó, vészleállítás, indítás (opció) ill., ha motorodat babrálják rezeg/csipog a kulcstartó is.

KB 6*6 cm bárhová elfér, lámpa, tank, űlés alatt stb...

15e/db
Csatolmányok
3 ri.png
2 ri.png
2 ri.png (86.02 KiB) Megtekintve 9115 alkalommal
1 ri.png
1 ri.png (100.65 KiB) Megtekintve 9115 alkalommal
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3792
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4532

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2020.02.12., szer. 10:22

4531 Oszy
van hozzá egy Erdélyi út is Borszékre a szereléshez? :- )
Van infó arról h mekkora a hatótáv?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4533

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2020.02.12., szer. 23:09

Van.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4534

Hozzászólás Szerző: maclas » 2020.05.10., vas. 18:57

Üdv Mindenki! Volna egy eladó CX500 blokk ha valakit érdekel! A gyujtó rész már nincs benne! 25 000 Ft
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

laczaa
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2011.05.13., pén. 10:12
Tartózkodási hely: Forró
Kapcsolat:

gyújtás

#4535

Hozzászólás Szerző: laczaa » 2020.05.11., hétf. 11:35

Szervusztok !

Gl 400-as motorom van.
Elromlott a CDI egységem, az egyik oldalon (bal, rózsaszín) nem volt szikra. A honlapon lévő útmutató alapján készítettünk egy újat. Beszerelés után az egyik henger (jobb, sárga) nem forog csak 6000-et. Álló helyzetben a másik gyertyapipát levéve próbáltam, de nem megy. A rajz alapján az az oldal rossz, amelyikben nincs benne a kis tirisztor.
A másik oldal felpörög 10000-ig. Ha elindulok vele ugyanez a helyzet, 5000-6000 fordulatig megy csak a két henger együtt.
Esetleg valami ötlet, javaslat ?

Üdv: LA

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4536

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2020.05.11., hétf. 13:24

Szia,

Igen, ezt "hangolni kell.
Ha az eredeti CDIt szetszetted, akkor láthattad, van 2-2 párhuzamos ellenállás. Azokkal van beállítva a munkapont.
Következő bejegyzésben részletezem képekkel.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4537

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2020.05.11., hétf. 13:57

R24 és R27-el párhuzamos.
Ha R 24 330 ohm és R27 270ohm, akkor mindkettővel köthetsz párhuzamosan egy-egy 1Kohmos trimert.
Ha van ennél kisebb, 500 ohmos (0,5 kohm) akkor azzal finomabban hangolhatod.

Itt van egy olyan , hogy egy bizonyos fordulat ( valahol 300-3500) átkapcsol Low speed coil-ról Higyh speed coil-ra
Ezen működési leven agyaltam annó, de már nem emlékszem. Amióta van USB-n keresztül programozható CDI Kínából (Kb 30ezer/2 db) nem igazán foglalkozok ezzel.
Nem reklámozni vagy ilyesmi, de azzal sokkal könnyebben indulnak a CX-ek. ugye Forrest és akinek még van?

CDI cal.jpg
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4538

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2020.05.11., hétf. 14:03

...és még valami:
Itt a 2 csati ami a generátorhoz illetve a jeladókhoz megy. Ezen Haynes féle leírás alapján érdemes kimérni, hogy jók-e.
(Ugye a CDI C töltő fesz. tekercs is a generátoron van..)
Az értékek Ohmban értendőek.
PL:
1/5 az 1 és 5 pont között 95 és 116 ohm közötti értéket kell mernünk. Álló helyzet, hidegen!



Kép
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

laczaa
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2011.05.13., pén. 10:12
Tartózkodási hely: Forró
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4539

Hozzászólás Szerző: laczaa » 2020.05.13., szer. 13:34

Szervusz !

Köszönöm az infókat.
Ez a hangolás hogyan zajlik ?
Tekerem aztán van egyetlen pont ahol felpörög teljesen, előtte és utána pedig sehol sem ?
Vagy folyamatosan nő ill. csökkken a maximális fordulatszám ?

Írd meg legyél szíves, hogy azt az USB-s CDI-t pontosan honnan lehet megrendelni ?

Üdv: LA

semegijanos
Hozzászólások: 760
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#4540

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2020.05.13., szer. 18:00

Szevasz Laczaa!

Keresd rendelés előtt CDI ügyben Zpityut és forres-t: Talán még van Nekik érdemleges infójuk a részedre.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég